10 år sedan ...

... Prinsessan Diana gick bort.
Såg dokumentären på trean igår. Diana: Ögonvittnen i tunneln.
De handla mest om dessa papparazzi fotografer och om hur dom blev arresterade för Dianas död.

Diana föddes 1 juli 1961 och gick bort 31 augusti 1997. Bara 36 år gammal lämna Diana oss på jorden. Diana skulle nu vara 46 år gammal.

Ikväll är det ännu en dokumentär om Diana. Diana: En prinsessas sista dagar. Det är nog samma som i tisdags men ändå. Ska kika och se om det är de.

Jag kommer sakna dig som en tok nu ihelgen älskling :'( Men vi ses på söndag som tur är ^^ Jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Sophia

Nja nu blev det lite fel va.. ;D "och gick bort 31 augusti 2007" 1997 ska det vara!

2007-08-31 @ 16:54:10
Postat av: Me, Myself and I

JO så var det ju xD
Jag har en ursäkt över att det blev fel. Jag satt i skolan och skrev xD

2007-09-06 @ 11:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0