Gammla minnen

Jadu kvällen igår blev lyckad :) Utav Fanny och Ronja fick jag en gigantisk flugsmällare och ett glas med hjärtan på och utav Lina fick jag en låda med en massa doftljus som doftar otroligt gott :) Sen slipper jag köpa den vit/svarta palestinasjalen för den fick jag :) Tack tjejer <3

Satt och kollade lite på gamla bilder som jag har på min data och hittade en massa roliga där:) Eftersonm bilddagboken just nu håller på att uppdatera sig så kan ja inte lägga ut dom där men ja börjar lägga ut några här i stället :)

Detta kort tog jag på American Car Show förra året i Uppsala:)
image50


Det här är första bilden på mig som min älskling fick första gången jag pratade med
honom i telefon 12 januari 2007 :'D

image51


Tjejkväll hemma hos mig :) Vi har alltid lika roligt på dom kvällarna xD
image52


Ja ni förstår vad jag menar xD
image53

Hemma hos daddy :)
image54


Hemma hos mig :)
image55

Uppe: Emil och Lina
Nere: Elin och Jag :P

image56


Oh shit;) Och ja, det är jag som ligger på marken underst xD
image57

Moe och Peddo ;)
image58

Peddo och jag är allt bra knäppa när vi är med varandra xD
image59

Vadå gammalt kort xD
image61

Jag och min x-danspartner kom 3:a i Skolmästerskapen i hiphop :'D
Lyckans dag för oss båda :)

image62

Mig hemma hos Annis (Mormors moster) förra sommaren
image63

Saknar dig Annis, det gör vi alla :'(
image64

Vissa gånger längtar man tillbaka till Stigslund och alla där :')
image65

Jag får väl avsluta med denna bild. Detta är min 16:de födelsedag som jag tilbringade
med mina vänner på Cityfesten :)

image66


Kommentarer
Postat av: Ronja

jag tog bilden på dig som du skickade till Anders för första gången;D *stolt*

2007-08-16 @ 14:17:32
URL: http://hillman.blogg.se
Postat av: Anna

Fy va taskig att du inte la in en bild på mig. Älskar du mig inte? hahaha

2007-08-17 @ 21:00:43
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Det tycker du att jag sak
;)

2007-08-20 @ 14:51:00
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0