Hemfärd från underbara Lillbo

Japp som sagt. Åker hem idag från Lillbo för att Älsklingen börjar jobba igen nu efter semstern. Men jag var ändå tv
ungen till att åka hem nu för att planera mitt kalas som jag ska ha på lördag ^^ Sen börjar ju cityfesten på onsdag och det kan jag absolut inte missa :) Årets höjdpunkt i Gävle typ ju xD På onsdag ska jag gå med min ex-dansparnter Sophia och sen vette fan vem jag sak gå med :) På torsdag i alla falla blir det nog bara en stund på dagen för mamma, Fritte och mormor ska på Torgny Melins på kvällen så jag blir hemma och är barnvakt.
På fredagen kommer Anders så då ska vi på cityfesten tillsammans :D
På lördagen är det som sagt 18 års kalas för mig så jag hoppas att man hinner ner en snabbis på kvällen för det är ju sista dagen för året på cityfesten så då måste man ju ner och njuta extra mkt :)

Men idag då! Idag kom Ester och Thomas hit för att Thomas skulle tvätta bilen och städa ur den. Då satt jag, Ester och svärmor och käka blåbär som svärmamma hade plockat :D Skit gott var det :)



Jag, Ester och svärmor käka blåbär som svärmor har plockat ^^ Hon har plockat minst 6 hinkar fulla med blåbär :)
image36


Allas vår Ester blev blå om tungan ^^
image37



Och det blev jag med XD
image38

Kommentarer
Postat av: Anders

Älskar dig å din blåa tunga älskling ;)

2007-08-06 @ 11:45:43
Postat av: Anna

Tomas stavar inte sitt namn med H så du vet ;D haha.. saknar du oss nu när du är hemma? Det är faktiskt lite långtråkigt här hemma utan dig..

2007-08-06 @ 13:15:33
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: namnlös

Jaha, och hur normalt är det att knäppa kort på sig själv så där då?
Väx upp.

2007-08-08 @ 19:33:04
Postat av: Anonym

Anders: Hahaha vad bra ^^^
Anna: Oh förlåt, my bad ;) Haha ja jag saknar er mkt ^^
Namnlös: Men bry dig inte så mkt då så kanske du lever längre. Och föresten så kanske jag inte är normal heller så pilutta dig xP

2007-08-10 @ 10:04:01
Postat av: Anna

Jag tycker att det är jävligt normalt att knäppa kort på sig sådär ja, så fuck you "namnlös".. Hoppas att ni har det kul, Anders och du :D Och hade så kul i morrn! Kramar från the svägerska ;D

2007-08-10 @ 17:40:49
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Ja just det xD Fuck you xP xD
Vi är störda Anna xD

2007-08-12 @ 12:05:31
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0