Nytt liv!

Jag känner det verkligen. Sen jag blev 18 har jag känt mig mer mognare. Tex att jag hjälper till mera hemma, lagar mat passar syskonen etc. etc. , och sen att jag har tagit intiativet till att träna så att jag går ner i vikt igen. Jag ska träna hårdare på dansen och verkligen köra fullt ut och våga ta för mig på tävlingarna så att jag får någon prick och kan komma upp en klass. Drömmen är ju så klart att kunna stå på pallen någon gång :)

Jag har börjat cykla till skolan oxå och det är inte likt mig inte. Jag har gett mig fan på att cykla 2 mil varje dag ( 1 mil till skolan och 1 mil hem från skolan ) och det har gått jättebra :D Det tråkigaste är ju att cykla på väg hem från skolan. Det är skit jobbigt konstigt nog. Skulle ju vara trevligt med någon som man kunde cykla med från skolan i alla fall. Till skolan är det inga problem konstigt nog. 
Lättast att cykla är ju när man pratar med Anders i telefonen för då går det mycket snabbare känns det som men de värsta är ju att folk kollar konstigt på en bara för att man pratar i handsfreen ;) Folk tror ju att man cyklar och pratar med sig själv xD

Som idag tex så cyklade jag mitt i regnet. Jag hade gett mig fan på att cykla till skolan trots att man inte hade någon större lust men i alla fall. Jag har verkligen gett mig fan på att jag ska cykla så ofta det går till skolan, det ska jag verkligen. Men i morgon ska jag nog inte cykla xD Orkar nog inte det men vi får se. Kommer nog cykla om jag verkligen ger mig fan på det. Känner att man verkligen mår bättre utav det. Har sagt att jag ska ut och gå hemma också men det kommer väl bli på helgerna då eftersom man är helt slut när man kommer hem från skolan.
Jag och Anders har sagt att vi ska gå ut och gå, eller det är väl mer jag som har sagt de xD Men vi får väl la se då :P

I morgon blir det till att åka på Ungdomsmottagningen och prata med den där barnmorskan igen xD Ska få nya P-piller. Ska prata lite om hur de har gått osv. Sen ska jag hämta ut dom och jag måste ha dom nu för sen är mina piller slut på lördag.

Men men nu ska jag planera lite inför Ensro som vi treor åker till nästa vecka, måndag - onsdag. Det verkar som om de kommer bli roligt faltiskt :D Men jag kommer missa första discoträningen som är på tisdagen då nästa vecka :( Men men, får ju kompledigt på torsdag så de kan vara värt xD

Puss och Kram, saknar min älskling<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Med "älskling" menar du mig va? haha.. jag antar de ;D

2007-08-27 @ 18:13:29
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Oja verkligen xD Fast mest den riktiga älsklingen. Du är mer låtsas älskling xD

2007-08-27 @ 18:18:07
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0