Okej ...

... jag erkänner! Jag cyklade inte till skolan igår. Det regnade och jag kände att jag inte hade någon lust att cykla till skolan då. Jag vet jag vet, jag kände mig så jävla lat och jag mådde dåligt över de. Men då tog jag hand om uppvärmningen på fotbollsträningen istället och joggade runt fotbollsplan 2 varv med tjejerna. Ja jag vet att det inte är mycket men jag fick röra på mig lite grann i alla fall. Körde faktiskt fotbolls match med tjejerna som kom tidigt innan träningen började. Det var en tjej som undrade ifall jag spelade fotboll för hon tyckte jag avr så bra xD HAHAHAHAHA!!!!!!!!! Jag? Bra? Tillåt mig att skratta xD HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kollade på "Diana, en prinsessas sista dagar" igår kväll på trean. Det var intressanat och bra tycker jag. Det är ju för fan hemskt att bli förföljd utav papparazzis hela jävla tiden. Har bestämt att kolla på "Fortsättningen" på torsdag. Då är det "Diana, ögonvittnen i tunneln".


Idag har alla lärare åkt till Smörnäs med alla ettor så då fick vi vara lediga. Vi fick i uppgift att vi måste planera klart till Ensro och börja på våra Projektarbeten. En jävla skön dag då med andra ord.

Senare på kvällen ska man över till Ronja och färga håret på henne ^^ Hoppas de går lika bra denna gång som förra gången då xD Men de tror jag nog att det kommer göra :P Hoppas jag xD

Men nu ska jag dra och äta lite Lunch. Billys pizza;)

Tjipp tjipp!


Prinsessan Diana
image74



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag börja kolla på Diana jag med, men efter typ en halvtimme gav jag upp. De framställde ju Diana som värsta bitchen-de gav verkligen en dålig bild av henne-så jag gillade inte den där dokumentären.
Den verkade inte vara så verklighets relaterad heller tycker jag. Jag tror att hon var en god människa i verkligheten och inte så "Jag-tror-att-jag-är-den-bästa-människan-på-denna-jord-så-jag-ser-ner-på-alla-andra-människor" som de framställde henne i dokumentären:P haha (Jäklar va mkt åsikter jag har då, haha)

2007-08-30 @ 17:58:34
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja jo jag vet. Det var det jag inte tyckte om med denna dokumentär att hon var så "bitchig"! Hon kanske var sån i verkligheten men den uppfattningen man har fått då är ju den snälla rara söta som du säger. Men men :) Jag håller med dig fullständingt :)

2007-08-31 @ 11:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0