Virus/Regn

Jävla fittvirus :@ Vem fan är det som har skickat det. :@ Aja kan säga att om ni får av mig så är det inte på flit för ddet skickades till mig via msn och sedan skickas det aoutomatiskt till alla mina msn kontakter som är online. Så vad ni än gör så öppna inte någon fil som verkar mystiskt och om ni får något konstikt meddelande som tex : "VIll du se de senaste bilderna på Paris Hilton" och "Dom här bilderna måste du se" så sak du inte öppna filen utan tryck bara bort det. Får man detta virus så kan man tydligen inte få bort det. Ingen vet vad det är för virus eller hur man får bort det.

Men i alla fall! Det har alldeles nyss spöregnat som fan. Det värsta jag har varit med om. Uscha!

Världens spöregn. Men det är mysigt tycker jag. Det blir väl en tjejdag för mig och Anna idag tror jag xD Älsklingen har varit och spelat tennis med Patrik och senare ikväll sak han åka och spela poker med grabbsen:) Lycka till älskling, tänk på mig <3
image33


Myspys ^^Tänk dig att bara sitta ute på altan under taket och bara få hålla om den man älskar ^^ Jag älskar Anders Sköld<3
image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0