Brist på något att skriva

Idag: Trött
Igår: Trött
I förrgår: Mysigt ^^
Imorgon: Trött, upp tidigt för att kolla på Syrrans Luciatåg i skolan
Humör just nu: Trött och brist på någonting att göra
Stjärntecken: Lejon
Väder: Kallt
Bästa egenskap: Finns det någon?
Sämsta egenskap: Ett antal säkert JA
Favoritmånad: Februari (Jag och Anders träffades första gången) och Augusti
TV eller film: Film
Bok eller tidning: Båda men läser mest tidning
Bar eller nattklubb: Bar
Arbete eller skola: Arbete, känar mer pengar på det xD
Morgon eller kväll: Kväll
Klädsel just nu: T-shirt och mjukisar
Sällskapspel eller TV-spel: TV-Spel
Kramas eller pussas: Både och :D
Promenad eller bio: Bio
Öl eller vin: Öl
Godis eller snacks: Snacks
Byxor eller kjol: Byxor
Senast sedda film: Goal II och The Hitcher
Komiker: Robert Gustavson och Henrik Dorsin
Skådespelare: Usch, jag vet inte :/
Artist: Timbaland
Stamgäster på din blogg: Anna svägerskan :P
Förhållande eller singel: Förhållande ;)
Hetro, bi eller homo: Hetro
Kärlek eller vänskap: Utan kärlek ingen vänskap, utan vänskap ingen kärlek ;)
Glasögon eller linser: Glasögon
Storstad eller småstad: Småstad
Stökigt eller städat: Städat men har det oftast stökigt xD
Restaurang eller hemlagat: Restaurang
Tävling eller lek: Tävling
Jacka eller kappa: Jacka
Stark eller svag: Otroligt svag xD
Brun eller blek: Brun tack
Favoritbutiker: Gina Tricot
Favoritnöje: Mys med älsklingen :)
Favoritmat: Tacos
Fjantig eller tuff: Om jag ska vara riktigt ärlig så är jag fjantig xD
Händer eller fötter: Både och
Sparare eller slösare: SLÖSARE TILL TUSEN XD


" Utan vänskap ingen kärlek, utan kärlek ingen vänskap "
image164

Kommentarer
Postat av: Anna

Hell yeah! Jag nämndes i listan! ;P Nog för att jag verkar vara en stalker eller möjligtvis att jag inte har annat för mig eller nåt sånt haha

2007-12-12 @ 17:45:41
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Anders

Vad var mysigt i förrgår?

2007-12-13 @ 00:11:59
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Hahahha just därför xD
Anders: Ja hade ju mysigt med dig i måndags innan skolan ju. Jag fick ju vakna upp med dig bredvid mig ju

2007-12-13 @ 13:48:20
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: ronja

tjänar inte känar ;)

2007-12-14 @ 21:38:51
Postat av: ronja

btw, det är ju min hand ffs xD cityfesten förra året :p

2007-12-14 @ 21:41:22
Postat av: Me, Myself and I

vart skrev jag det :S

2007-12-17 @ 14:23:06
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0