Nu är det nära

Kl 15.00 idag var det prc en vecka kvar till Julafton. Nu undrar säkert ni varför det är en vecka kvar till julafton just kl. 15.00!? Jo det ska jag säga er, det är då Kalle Anka och hans vänner börjar :) För mig börjar julafton kl 15.00 då Kalle börjar för det är lixom de som inviger hela julafton tycker jag. :D Så nu är det nära ;)

Idag har jag och min älskling varit ihop i 10 månader :'D Tänk att lilla jag kunde hitta den rätta mannen för mig :'D


Det här är verkligen en låt som verkligen beskriver mina känslor till dig älskling :')

Sonja Aldén  " Du är allt "

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge 

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår 

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag 

För du är allt jag nånsin önskat 
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge 

Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge


10 månader älskling. Kommer älska dig för evigt <3
image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0