4.080 Spänn ;)

Japps nu har man tjänat in 4.080 kr alldeles själv! Jag är så stolt över mig själv :D

Det var som sagt sista dagen på jobbet på Gunder Hägg stadion. Vi fick städa arenan och utanför, eller ja, det var ju jag och Mirjam som fick plocka upp skräpet runt hela Gavlestadion (Eller förlåt Gunder Hägg stadion men för mig kommer den alltid heta Gavlestadion) alldeles själva. Alla killarna var utanför och kratta och mojjsa medans jag och Mirjam fick slita helt själva. Könsdisskriminering på högsta nivå xD Men vi åkte El-bil runt och plocka tills Thord ( The boss xD ) sa till oss att vi inte fick xD Så jävla kul! Sen försvann Mirjam till tandläkaren och jag gick där alldeles solo och plockade upp skräp på halva stadion kulle upp och kulle ner, fram och tillbaka! Sen när vi avr klar fick vi hjälpa grabbsen ute och kratta. Killarna blev lata så dom la sig på stavhopps mattan och slöa men då kom Thord och skällde på dom xD Så jätteroligt det var! Jag höll på att dö av skratt för Albin blev jätterädd för Thord xD

Men men nu är allt slut och Älsklingen  jobbar en hel vecka till sen har han semstran ;) Snacka om skönt det ska bli och bara få vara med han och mysa. jag har en känsla av att detta kommer bli den bästa sommaren ever ;)



Mej och Mirjam in the EL-bil xD


image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0