5 månader

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 5 månader ^^ Det har varit de mest underbaraste 5 månaderna i mitt liv. Jag älskar Anders Sköld så oerhört mycket att jag aldrig släpper han ur mina tankar. Han finns med mig överallt. Love you honey<3

Idag åker jag hem till mamma. Ska på mormors mosters begravning i morgon. Hon var den mest underbaraste tant som fanns på denna jord :'( Hon var alltid glad och hittade på så mycket tokigheter :')
Annis, du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta <3 Saknar dig :'(

Sen på torsdag ska jag vara hos pappa över helgen hade jag tänkt. Blir ju inte så mycket pappahelger nu när jag är med älsklingen hela tiden. Men jag hoppas att Anders klarar sig. Han ska på Tranan och käka med Patrik och Markus i morgon (Onsdag) tydligen och det kan ju vara mysigt för dom ^^

Nä nu ska jag gå och duscha! See yah ;)


Grattis på oss älsklingen på 5 månaders dagen xD
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0