Måns Zelmerlöw

Japps var på Sommarkväll igår på Stortorget med Carro, Fanny och Ronja<3
Vi cykla in till stan  och hör och häpna, JAG cyklade till och med xD Det är cirkus 1 mil in till stan från Åbyggeby och I made it ^^ Så sammanlagt cykla jag 2 mil ^^
Okej nu tycker folk som läser detta att 2 mil är ingenting, det orkar man ju lätt, men om man känner mig så vet folk att jag är inte den allertaste tjejen i byn utan att jag är mer lat och orkar ingenting xD

Aja så vi stod där bland alla fjortisar och det var rätt skrattretande och se dom alla på en och samma plats xD

Måns hatar mig har jag kommit fram i alla fall. Jag vinkade till honom flera gånger men han ville inte vinka tillbaka;(

Men sen var det slut och alla fjortisar stormade mot signerings bordet där Måns skulle vara och vi cyklade vidare hemmåt igen ^^


Ladysnight ;)
image21

Måns Zelmerlöw
image22

Måns Zelmerlöw
image24

Han ser ut att ha ont xD
image25ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0