Metallica Stockholm stadion 12/7-2007 ...

... är minnesvärt!
OMG vilken konsert ^^ Den bästa jag har varit på, men så säger man ju om alla konserter man har varit på men i alla fall. Nu ligger Lionell Richi och Metallica på högsta plats men Metallica ligger mycket högre upp på listan ^^
Har knappt fattat det själv att JAG, lilla JAG har sett Metallica. Det trodde jag aldrig att ja skulle få uppleva ^^ Pappa har vart på Metallica en gång i tiden och han har berättat att det var så otroligt bra och storslaget. Pappa hade rätt :) Så nu har både jag och pappa sett Metallica ^^
Men det bästa utav allt med den konserten var ju att jag fick uppleva den med den personen som jag älskar mest i hela mitt liv, Anders Sköld! Det var så jävla underbart att jag knappt kan tro att det är sant.

Nu kan jag dö lyckligt ^^



OMG ^^ Det var kö flera kilometer från båda hållen ^^
image28


Jag försöker verkligen att se hård ut  xD Lyckas jag?
image29


I can´t belive it :')
image30


Whos the masters ;)
image31

Kommentarer
Postat av: namnlös

Bara fjortisar kör med OMG ^^
Så väx upp du lilla vän.

2007-07-14 @ 13:56:53
Postat av: Me, Myself and I

Jag kanske är en fjortis då i såna fall lilla vän. xP

2007-07-14 @ 18:30:17
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: namnlös

Det måste du vara!

2007-08-08 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0