Rosenström

Kattastrof!

Det var det värsta jag har varit med om ;( Folk står och buffas och knuffas och beter sig allmänt svinigt ;(
Fick många armbågar på mig och det var inte skönt. Folk svimma hela tiden och älsklingen fick "rädda" en tjej som höll på att svimma typ för hon typ däcka precis framför våra fötter så han fick bära upp henne och skicka vidare henne ut från folmassan. Jag kunde absolut inte vara kvar där jag heller bland allt buffande för jag kände mig yr och konstig så de var lika bra att ta sig ur det där. Så då undrar jag, hur fan sak jag klara av Metallica. Men jag tror det blir helt annorlunda där. Måste komma ihåg att ta med en flaska vatten då!!!!

I alla fall. Efter Rosenström hamna vi bakom scenen där dom kom ut. Alla i bandet var skit griniga på grund av att folk svimma och att inte alla fatta att dom skulle ta det lugnt i publiken eftersom det var så många som svimma. Sen kom Björn ut och han var ganska irriterad han med och det kan jag förstå för jag var lika irriterad jag själv ;(

Men men så kan det vara! Nu ska jag och älsklingen upp och kolla på Dreamgirls och svulla chips ^^
Det blir tidig kväller för oss båda för älsklingen ska upp 04.45 i morogn för att jobba till 13.30.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0