Stan!

Idag var jag på stan för att klippa mig och kolla synen igen på Blic Optik. Små syskonen fick följa med och blev överlyckliga över att få följa med storasyster till stan alldeles själva utan mamma och pappa XD
Efter klippningen så blev det lite på stan och sen tillbaka till Blic Optik för syn koll igen.
Så nu är det bestämt, jag ska få glasögon! Ska ha dom när jag är i skolan, läser eller när jag kollar på teve.

Så nu känner jag mig fin och är redo för en hel månad med älsklingen snart ^^

Metallica 9 dagar kvar ^^

Me in my new Frilla ;) Jag ser så jätteglad ut xD
image18

Kommentarer
Postat av: Anders

fan va vacker du eeeeeee!!! <3

2007-07-04 @ 11:39:49
Postat av: Me, Myself and I

Inte lika vacker som dig älskling

2007-07-04 @ 12:23:35
Postat av: Anna

fasen va bra du blev i håret! skit snyggt! Äntligen- nu jag är inte ensam om att vara glasögonorm ;D Nog för att båda mina föräldrar har glasögon men men...

2007-07-04 @ 18:28:42
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Haha tack så mkt stumpan ;)
Ja nu kan vi glasögonorma tillsammans ;)

2007-07-05 @ 12:01:46
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0