Var bara tvungen xD

Förlåt Fanny att jag snodde denna lista ifrån dig, men jag var bara tvungen xD


Hur bortskämd är du?


Jag har en/ett:

[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Styvmamma
[x] Styvpappa
[ ] Styvsyskon
[ ] Bror
[x] Syster
[ ] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[ ] Eget badrum
[x] Eget rum
[ ] Swimmingpool
[ ] hot tub
[x] Gästrum
[x] Dator
[x] Tv

TOTAL: 9

[ ] En säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] klocka
[x] mp3spelare/ipod
[x] En fungerande PS2
[ ] Nitendo wii
[ ] xbox som funkar
[x] Nitendo 64 som funkar
[ ] Gameboy/Advance
[ ] Gamecube
[ ] Nitendo ds

TOTAL: 6

[ ] Poker-bord
[x] basketkorg
[ ] Hockeyspel
[x] Biljardbord
[ ] pingisbord
[ ] Fotbollsspel

TOTAL: 2

[x] Nattduksbord
[ ] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller hollister/AE
[x] Dina föräldrar har gett dig Kreditkort/atm kort

TOTAL: 3

[ ] jobb/sommarjobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[ ] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] kamera/ video kamera
[x] Telefon

TOTAL: 3

[x] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling   (Jag har något av dessa)
[x] Gitarr/trummor/basgitarr     (Jag har något av dessa)
[x] Piano/keyboard
[ ] något annat instrument
[x] Varit på en kryssning
[x] Rest utomlands
[ ] Haft en personlig tränare
[ ] Dyra smycken
[x] träffat en kändis

TOTAL: 6

[x] Platt/locktång
[ ] Har varit i en slagbur,som är till för baseboll
[ ] har 1000 spånn på dig just nu
[x] Kreditkort,debetkort,bankkort
[x] Rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i sydamerika

TOTAL: 3

[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[x] Jag har en bil

TOTAL: 2

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] Suttit i en Limo
[ ] Suttit i en helikopter
[ ] äger en vidiokamera
[ ] Egen laptop
[x] Egen dator

TOTAL: 2

TOTAL SUMMA: 36 OMG xD Jag är bortskämd! NEEEEEEEEEJ!!!!!!!


1-23= Ghetto-kid
24-33= vanlig
34-40= bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha lugnt jag hade ju oxå snott den.. :P Och JO du är bortskämd. Själv blev man ghetto-kid och det stämmer oxå xD Jag har ingenting.

2007-07-25 @ 19:55:49
Postat av: Me, Myself and I

haha det är inte jag som gör mig bortskämd utan folket runt omkring mig ^^

2007-07-25 @ 20:01:17
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0