Ingen nöjd

Oj oj oj!
 Hur jag än gör så blir ingen nöjd. Det är alltid någon som blir grinig i slutändan!
Kan ingen bara vara glad för min skull att jag äntligen får vara lycklig och glad själv för en gång skull. Känns som om att alla bara trackar ner på mig bara för att jag vill vara med min pojkvän som jag bara har chans att träffa på helgerna :(
Dom som tycker att jag glömt bort mina kompisar har fel. Vill ni göra någonting så är det bara att ringa så kan vi hitta på någonting någon dag. Det är fan inte bara jag som ska hålla på och höra av mig om man kan hitta på någonting.

Tack Ronja, Mirjam och Anna för att ni förstår att jag vill träffa min pojkvän så mycket som det bara går och så mycket som möjligt! Love you girls<3

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Klart att du ska umgås med din pojkvän på helgerna! Riktiga vänner finns kvar ändå.
Detta känns lite häftigt:
http://junitjej.blogg.se/1182185641_p_5e_plats.html
Nu har jag 8 veckors semester! Härligt!

2007-06-18 @ 20:01:42
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anders

klart du ska vara med mig älskling:) love you <3

2007-06-19 @ 11:07:06
Postat av: Anna

Självklart att du ska vara med Anders, annars får ju aldrig jag träffa dig heller ;D

2007-06-19 @ 12:38:34
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

- Haha det är bra Anna xD Va lite ego xD
- Klart det älskling att ja sak vara med dig när man har chansen ^^
- Tack för ditt stöd junitjej ^^

2007-06-19 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0