Sista dagen

Åh snacka skönt. Sista dagen med barnen.

OMG så skönt utan dom!!!!

Ledarna i min grupp fick en burk med godis i utav två av barnen i min grupp bara för att vi var dom bästa ledarna ^^ Så söta dom é :)

Höll på att lacka ur på en unge som hällde vatten fast på mig fast jag inte ville ha vatten över mig idag ;(
Ja kunde ha slagit ihjäl ungen  ;( Så jävla arg var jag!
Men nu är det skönt att det  är över i alla fall. Nu är det bara måndag kl. 09.00 som ja ska vara där å städa och grejsa! Men en sak är säker. Jag är bäst på att köra El-bilen xD


Har hittat en jätte fin korsett linne som jag vill ha :/

Jag bäst på att köra xD

image14


Mig vill ha :/


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0