Sommarjobb!

Jahajja! Igår började mitt sommarjobb på GIF Friidrottskola :) Skit kul!
Det är jag och två till som är ledare för en grupp barn som är födda -99 :) VI kallar oss själva för "Team Busungarna" pga att vi är nog den busigaste gruppen utav alla xD Fy fan vad kul man kan ha åt mina två "Kollegor" får man väl nu kalla dom xD Dom får ungarna på sig hela tiden och jag slipper undan dom xD Tjejerna har blivit kära i dom och killarna ser upp till dom. Men jag då! Hallå xD Närå är glad att jag slipper dom ha mig klängandes på mig i alla fall xD
Idag slapp jag dessvärre inte klänget. Tjejerna skulle klänga på mig och brotta ner mig i gräset och börja kittla mig. Suck xD Så nu har jag skit ont i mina axlar. Men det är skönt att vara ledare för då får man massage utav vissa barn i gruppen ^^

I morogn ska vi ut å "Jogga" i spåret där vi ska stanna för att grilla korv med ungarna :P

Pöss och kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt det låter. Va bra att du trivs :D Ses på torsdag då, sötnos (skrev så för att irritera Anders och öka på trycket, du förstår vad jag menar ;D)

2007-06-19 @ 20:05:13
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Hahaha klart vi ses på torsdag xD Det ska väl la bli kul det xD
Jag stormtrivs som fisken i vattnet jah :P Fast dom kan bli gräsligt jobbiga ungarna xD

2007-06-20 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0