Klippning :)

Idag har jag klippt mig :D

Usch vad äckligt duktig jag känner mig! Satt och skrev nästan klart de jag ska skriva om Kolmården :D Hurtan och Malin var sjuk idag så jag fick sitta ensam. Det gick fan bättre då för då gjorde man inget annat jävla joll som vi brukar göra xD
En stooor stjärna till mig!

Btw, jag tränade till Religonsprovet som vi har i morgon och jag kan det mesta känns det som. Men som alla andra prov kommer det komma en massa skit som man inte ens har tränat på! Morr säger jag då!


R.E.M " Loosing my Religion "

That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my religion

Tanken med denna text var att jag skulle vara lite rolig eftersom vi har Religonsprov i morgon xD


Före med värsta psyco blicken jag vet xD
image151


Efter :D
image152

Efter 2
image153

Kommentarer
Postat av: Anna

Du blev skit fin i håret! :D

2007-11-21 @ 18:26:48
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Tackar tackar :)

2007-11-21 @ 18:44:53
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0