Måste bli bättre!!!

Jag måste bli en bättre människa! :/


1. Vara en bättre flickvän: Usch jag känner mig verkligen som en ragata mot min älskling. Jag kan bli sur för det minsta lilla, fråga mig inte varför :/ Men jag har faktiskt blivit bättre på att inte bli det. :) Liten stjärna för mig där :)


2. Träna bättre: Ja jag måste gå ner i vikt och jag skämtar inte. Känner att jag ligger i riskzoonen över att bli för fet och jag känner mig oerhört lat och på grund utav det känner jag oerhört fet. Nu måste jag verkligen träna mer och hårdare. Önskar mig ett Friskis och Svettis kort i julklapp så då måste jag träna. En till Liten stjärna till mig för det :) Ska åtminstonde träna minst 3 gånger i veckan har jag bestämt :)


3. Kämpa med dansen: Ja jag måste göra någonting åt Hiphopen. Det går ju så jävla as dåligt för mig i den. Har varit med i tävlingsgruppen i ett och ett halvt år nu och jag är fortfarande i Brons med utan någon prick och har knappt gått vidare. Men nu på SM i Sandviken på lördag, då jävlar ska jag visa vem det är som äger golvet ;) Självförtroendet stärkte när jag fick höra " Shit vad du har blivit bra" utan en av tränarna. Men jag behövde bara tänka på att röra mig mer i rummet och sjunka ner lite mera när jag dansar :) Nemas problemas vettu, lätt att ordna. Så nu på lördag ska jag dansa som en jävla tok. Självförtroende till Hiphopen stärkt. Ännu en Liten Stjärna till mig :)


4. Vara en bra kompis: Hur ska jag vara det. Känns som om att alla hatar mig och tycker att jag är dryg :( Men jag vet två som tycker om mig i alla fall hoppas jag :) Och det är ju bra. Mini mini Stjärna till mig här.


5. Bli bättre kärleksrådgivare: Nu för tiden tycker jag att alla har problem med kärlekslivet och allt sådant. Av någon konstig anledning så kommer alla till mig och frågar om råd och så. Jag gör så gott jag kan att hjälpa och prata med det som söker stöd och när jag sitter där och ger stöd låter det så bra men sedan när man tänker efter kanske det lät kocko och folk tycker att jag är värsta dåliga kärleksrådgivaren. Liten Stjärna för att det låter bra då men inte sen.


6. Den svåraste biten, spara pengar: Än så länge ligger jag på 1000 kronor som jag ahr sparat i ett kuvert men jag vill inte slösa upp alla mina studiebidrags pengar på en gång :( Blir mycket det nu tack vare Projektarbete (Lågstadiedisco) och julklappar. Men efter Nyår, då jävlar ska jag spara. Mini Stjärna till mig som ger mig fan på att klara av att spara pengar.



Åh vad skönt att ha gett av sig sina löften på en Blogg. Patetiskt, ja vet, men va fan! Känner att jag behöver några vittnen till att jag ska klara av detta och jag vet ju att det är så oerhört "många" som läser min Blogg xD
Nu ska ja banne mig lyckas med det här. Håll tummarna!


Underskrift på dessa ändringar i mitt liv:

Nathalie Lundin

Emilia " Var minut "

Var minut, var sekund
Utan dig gör det ont
Natt och dag, går vi runt, bägge två
Söker svar (på den kärlek som vi haft)
Varje blick, ger mig hopp
Önskar du kunde vá (här hos mig)
Var minut

Bli bättre på Hiphopen nu Natha!
Kör gärnet på SM på lördag!!!!!

image149

Kommentarer
Postat av: Anna

När är den där bilden tagen?

2007-11-20 @ 20:43:07
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

När jag var och tävlade i Söderhamn :)

2007-11-21 @ 13:05:05
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: Lina

you bastard ! vadå hatar dig ?!?!?!
ILY m8 :)

2007-11-21 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0