Och ...

.. Religions provet gick bra :D Bästa prov jag skrivit någon gång tror jag :) Kändes skit bra när jag lämnade in de :D

Har gjort klar min del utav Kolmården idag också :D På 2 dagar gjorde jag klart det :) Jävla pluggis man är då xD

Nationella muntliga gick också bra. Bättre än förväntat, fick faktiskt ett starkt Vg :) Trodde jag bara skulle få G :'D
Skriftliga nationella uppsatsen vela hon fram och tillbaka med mellan G och VG. Hon skulle sammankolla eller vad det var med OP:s svenska lärare men vi får se vad det blir. Tror på ett G där faktiskt :/

Lotta, våran svenska lärare, sa att hon tycker om mina texter och att jag är bra på att skriva. Det var ett plus i kanten att höra så jag blev jätteglad den svenska lektionen :'D

Fan vilken pluggis jag har blivit alltså, men det tycker jag är superbra med tanke på hur jävla mycket efter jag har varit i skolan annars :'D

Den som inte är stolt över mig då kan ta sig i röven för det är en jävla stor förändring på mig när det gäller skolan. :)

På Hurtans, Malins och min Power Point redovisning som vi hade i tisdags om Tom Tiits fick vi Mvg på. Fattar ni! MVG för ett liten skit power point redovisning xD Men de var bara för att vi tog initiativet och kom på Idén att vi skulle göra det för den andra inriktningen. Man får inte va dum é ;)

Chesney Hawks " I am the one and only "

I am the one and only,
Nobody I'd rather be,
I am the one and only,
You can't take that away from me


Kände att jag fick vara lite mallig över att jag har blivit så duktig i skolan ^^

Vem är denna tjej!? Ja jo det är ju hon, pluggisen Nathalie xD
image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0