Öppet hus på Polhemsskolan

GRATTIS ÄLSKLING PÅ 20 ÅRS DAGEN  <3 :')


Jaha nu har vi skaffat torktummlare och mamma är så stolt över den så hon bara tjatar om den hela tiden nästan XD

Just nu sitter jag alldeles själv i skolan 16.30 för att jag ska vara med och guida på öppet hus i skolan. Skulle inte ha hunnit hem förns jag skulle med bussen igen så då stanna jag alldeles ensam i skolan medans alla andra åkte hem för att komma tillbaka till skolan igen 17.30.

Jag åkte i alla fall ner till Ohlssons tyger och köpte mönstret till min balklänning i alla fall och det var ju skönt. Nu behöver man inte springa runt och leta det något mer :)

Vi får väl se då hur det går ikväll med att guida nior till Barn och Fritid xD


Dagens text blir en låt som vi kommer att dansa hiphop uppvisning till på Estraden i December.

" Last night " - Keyshia Cole (feat. P Diddy)

If I told you once, I told you twice.
You can see it in my eyes.
I'm all cried out with nothing to say.
You're everything I wanted to be.
If you could only see your hearts belongs to me.
I love you so much.
I'm yearning for your touch.
Come and set me free.
Forever yours I'll be.
Baby, won't you come and take this pain away.

Jahapp, här har ni den framtida guiden!
image142

Kommentarer
Postat av: Anonym

denna är ju bara så bra den låten :D här har du misikvideon :D http://www.youtube.com/watch?v=M2cpFoICPvQ

2007-11-12 @ 15:08:39
Postat av: Me, Myself and I

Vem är du: Ja den är jättebra och dansen till är as läcker som vi ska dansa till :)

2007-11-12 @ 18:16:16
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0