Regions Tävling Västerås

Japp i morogn är det Regions tävling i Västerås vilket innebär att det är både Disco och Hiphop vi tävlar i.
Det innebär att Anders inte följer med och jag kommer sakna honom som en jävla tok :(

Idag var det tre komiker på våran skola som vi var och kollade på. Forever young kallar dom sig och "föreställningen" hette " Finns det ett liv efter Gymnasiet? " tror jag att den hette. Dom var faktiskt ganska roliga. Jag satt och skratta i alla fall xD


Britney Spears " Piece of me " men jag sjöng lite fel när jag var så trött i tisdags så jag sjöng " You wanna piss on me " xD
Snacka om att jag var trött då. Märkte det inte heller förns Malin och Hurtan brast ut i gapskratt xD

I'm Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I'm Mrs. Oh my God that Britney's Shameless
(You want a piece of me)
I'm Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I'm Mrs. she's too big now she's too thin
(You want a piece of me)



Fy fan älskling vad jag saknar dig <3
image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0