SM i Street, Sandviken Jernvallen

Ja fråga inte hur det gick! :(

Hiphop singel kändes skit bra :D Jag gjorde allt som dom sa till mig om, dansa lågt, röra sig i rummet och allt det.
Jag gjorde allt det och jag kände mig hur nöjd som helst efteråt.
Men sen kom domen. Hade jag gått vidare eller inte!?

NEJ SÅ KLART JAG INTE GJORDE FÖR DET GÖR JAG ALDRIG!

Man gör ju för fan allt man kan för att domarna ska se en på golvet. Får man ögonkontakt " flörtar " man med dom och ser om man får ett litet leende. Men inte fan får man någe leende tillbaka eller!

Usch ska fan sluta med Hiphopen ifall det fortsätter så här :'( I 1,2 år har jag tävlat i hiphop och har knappt gått vidare någonting :( Jag satsar fan snart mer på Discon :(

Nästa helg får vi väl la se hur det går på Regionstävlingen i Västerås då det är både Hiphop och Disco. Får väl se om pappa kommer då också som han har sagt att han KANSKE gör om det inte var någe annat han skulle göra.

Paren behöver jag inte skriva om för där kändes det inte så jättebra. Starten vart kocko nå mer behäver jag inte säga.


Denna låt med Timbaland och Keri Hilson " The way I are " är den
absolut bästa Hiphopen att dansa till tycker jag ^^

Baby if you strip, you can get a tip
'Cause I like you just the way you are
(I'm about to strip and I want it quick
Can you handle me the way I'm are?)
I don't need the Gs or the car keys
Boy I like you just the way you are
Let me see ya strip, you can get a tip
'Cause I like that, I like that



Du älskling är den som får mig hel igen när någonting brustit <3
image155

Kommentarer
Postat av: Anna

Kanske ska åka till Västerås och kolla på när du dansar? ;P

2007-11-25 @ 15:24:41
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Tänk för att det tycker jag att du borde :P

2007-11-25 @ 15:31:28
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0