Träning!

Japps, idag är det Discoträning :'D Hoppas vi får börja med våran uppvisningsdans idag som vi ska dansa på Estraden :)

Nu jävlar ska jag banne mig träna hårt den här träningen. Svetten ska rinna som ett svettfall ner för min panna och kropp. Hahaha, så poetiskt det där lät .... Eller not XD


Den här delen i låten tycker jag väldigt mkt om! Fråga mig inte varför xD

Johnny Cash " A boy named Sue "

Some gal would giggle and I'd get red,
And some guy'd laugh and I'd bust his head,
I'll tell ya, life ain't easy for a boy named Sue.

And if I ever have a son,
I think I'm gonna name him,
Bill or George any damn thing but Sue!
I still hate that name!

image150

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag framförde det där om studentkryssningen till Petra idag, hon verka tycka att det var en bra idé. Hoppas bara att dina klasskompisar tycker det med. Edsbybor är riktigt, riktigt roliga. Jag lovar ;D Hälsa dom det om de säger att de inte vill vara med oss...

2007-11-20 @ 20:08:19
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Men shit vad kul :D Men det är inte min klass som bestämmer det utan vi i studenkommiten men jag ska säga det att ni jättegärna vill åka med oss :D Shit vad roligt :)
Jag sak göra mitt bästa för att övertyga mina kollegor ;)

2007-11-21 @ 11:43:15
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0