Bio med Hurtan

Japps, kom iväg på Bio med Hurtan i alla fall. Fritte kom hem tidigare och igentligen skulle Malin gå med Hurtan. Fick ett sms utav Malin igår där det stod att hon inte kunde gå med Hurtan i alla fall så jag fick tillbaka min gratisbiljett så jag får gå i alla fall. :) Tack Malin men känner mig så taskig mot dig nu som om jag schasar bort dig nu :( Ska gottgöra dig, det lovar jag!

Så det är därför jag skriver bloggen i skolan nu när jag MÅSTE göra klart Religonsarbetet klart igentligen, men det är ju så jävla svårt att jag kan brista ut i gråt när som helst. 

Efter skolan åker jag direkt till Åbyggeby skola för att sätta upp min och Angelicas Disco Affish till vårat Projektarbete. OMG orkar inte med det igentligen men vi får väl la se då hur det går med det. Sedan åker jag inte till stan nästan direkt för att äta och sedan träffa Hurtan.


Låten idag blir " I don´t wanna miss a thing " med Aerosmith från filmen Armageddon

Lying close to you,
feeling your heart beating,
And I'm wondering what you're dreaming,
Wondering if it's me you're seeing,
And then I kiss your eyes,
And thank God we're together,
I just wanna stay with you in this moment forever,
Forever and ever.

Imorgon kommer jag hem till dig älskling ^^ Tänk att till och med jag skulle få
sakna någon så hemskt mycket.
Trodde aldrig jag skulle få uppleva den känslan! Anders Sköld <3
image123

Kommentarer
Postat av: Anders

ÄLSKAR DIG

2007-10-11 @ 11:27:41
Postat av: Me, Myself and I

ÄLSKAR DIG MER

2007-10-11 @ 14:13:24
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0