Brist på någonting att skriva

Jag saknar min älskling :(

Ja kom hem från Uppsala idag och morgon blir till att gå på stan med mamma lite grann och sedan till Hurtan med Malin och ha det mysigt ^^ Gjorde klart mitt PM till det muntliga nationella provet på tisdag och sen Madrid arbetet äntligen ^^

Vi gjorde pumpor hemma hos mormor och här kommer det 6 steg till en lyckad pumpa ^^

Men först lite reklam ;)

Vill bara säga det att Sonja Aldéns album "Till dig" är hur bra som helst!

Sonja Aldén
  " Till en Ängel "

Jag lever
Och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar

Nu tillbaka till 6 steg till en lyckad pumpa xD

Steg 1:
Rita ut en mönster efter hur du vill ha och hur du ska skära din pumpa. Skär ut ett lock på toppen

image130




Steg: 2
Gräv ut innehållet med hjälp utav en sked

image131



Steg 3:
Lägg innehållet på en tidning bredvid

image132


Steg 4:
Så här ser det ut efter att du har grävt ut hela innehållet

image133



Steg 5:
Det är viktigt att märka sin pumpa så ingen annan kan ta åt sig äran över din fina pumpa :P

image134


Steg 6:
Skär ut ansiktet på pumpan.

image135


Men barn! Akta er så att ni inte skurar er i fingrarna med kniven
image136


Skulle det hända så är det bra att ha plåster till hands
image137


Nu har du fått dig en lyckad Pumpa till Halloween festen ^^
image138


Nu kan gästerna komma ^^ Lycka till nu mina vänner!
image140

Kommentarer
Postat av: Fanny

BloggdissarN!

2007-11-04 @ 17:56:00
Postat av: Me, Myself and I

ja jo jag vet fanny. Förlåt!

2007-11-05 @ 18:06:04
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: Stina

Jäkligt snygg pumpa!

2007-11-05 @ 23:06:25
URL: http://safthallon.blogg.se
Postat av: Me, Mysef and I

Stina: Tackar tackar :)

2007-11-06 @ 13:03:36
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0