Disco kanon

Ja Discot i fredags gick skit bra. Alla tyckte det var roligt i alla fall och det är ju bra :D

Uscha, sitter och är orolig för min svärmor som opererade axeln i torsdag. Hon mår inge bra hon e :( Tänker på dig i alla fall svärmor och hoppas att du blir bättre. Annars kommer jag på fredag och tar hand om dig nu när Anna åker bort till Spanien den lilla lymmeln ;) Vill också med utomlands xD Haha men i alla fall. Jag och Anders kommer att ta hand om dig lilla svärmor ^^

I söndags kom Sofie Becker ifrån Floor Filler 2006 till oss och hade danslektion för oss pga att våra tränare Maria och Magnus är i USA dom jävlarna xD Hon är ju så himmla go och härlig att prata med :)
Hennes dans som vi dansa var så himla rolig, det var nog den roligaste koriografin som jag någonsin har dansat tror jag XD

Hennes uppvärmning var en Disco uppvärmning och vi fick dansa till Aquas låt Dr. Jones xD Snacka om nostalgi hela helgen xD Först Anna som skrev om det och la ut en gammal låt med Steps, sen åkte jag och Anders och hyrde film och då hittade jag på S club 7 the movie filmen och började tänka tillbaka till den där serien som gick på 1:an för länge sen och sen att man får värma upp till Dr. Jones xD Oj oj oj XD


Alicia Keys får stå för dagens text med låten " If I ain´t got you "

Some people want it all, but I don't want nothing at all
If it ain't you baby, if I ain't got you baby
Some people want diamond rings, some just want everything
But everything means nothing if I ain't got you, yeah


Någon som kommer ihåg och kollade på serien S club 7 ^^


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra ta hand om min lilla mamma åt mig! Jag älskar henne så mycket och jag vill egentligen inte åka ifrån henne men va gör man inte för att få lite erfarenhet.. :P Stackars mamma

2007-10-22 @ 20:05:50
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Haha klart jag atr hand om din mamma när du sviker henne xD Hörde att hon sakna mig så jag kunde göra mat där hemma för inte kommer gossarna i huset göra det e xD Kommer sakna dig, hoppas att en månad går fort.

2007-10-23 @ 17:42:57
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0