Favvosien

Fy fan vad jävla kul jag hade i helgen!
Jag, Anders och Anna satt och grogga på Jäger och Shark energi dryck framför fotbollen på teven. Jag och Anna festade på en pizza medans Anders inte var hungrig.

Sen bar det av på Bandy och Edsbyn vann ju så klart ;)
Efter bandyn begav vi oss till Bonden där det blev supa med en massa folk. Anders stod och prata skit länge med någon Motala-bo så jag och Anna gick iväg och satte oss med våra Sex on the beach drinkar. Vi satt och prata och hade jätte trevligt. Eller!?

Sen kom två utav Annas kompisar och satte sig med oss. Vi hade det mysigt :) Anders sprang runt hela kvällen med sin öl hela tiden xD Fram och tillbaka i baren xD 

Några bandy spelare från laget Kungälv ifrån Göteborg kom och pratade med oss tjejer och sen blev det trevligt. Anders kom och satte sig en stund och , nr 3, 11 och 17, det blev det mycket trevligare eftersom han bara sprang runt hela kvällen. Alla började prata och till slut blev allt skit trevligt och roligt. Det blev armbrytning och lyckades nästan vinna över nr 17 xD

Anders kom och vann över honom och nr 17 blev lite rädd för min älskling bara för att han var så stark ^^
Sen skulle "Björn Rosenström" bryta arm och även han förlora :P

Vid halv 1 åkte vi hem och det var en upplevelse det xD

Det här borde vi verkligen göra ofta vi tre. Det var så jävla roligt. Om jag sak vara ärlig så var det roligaste festandet jag har varit med om. :D

Älskar dig Anders och like you svägerska <3



OMG kan man inte ha gjort någon roligare reklam som man kan skratta åt varje gång den visas XD Jag DÖR av skratt varje gång jag ser den xD





Dagens text blir utav Caracola med låten " Överallt "


Överallt - Du finns i mina drömmar
Överallt - Jag kan se dig när jag blundar
Överallt - Vi älskar i slow motion
Du finns överallt

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var skit kul! :D Du är så söt min vän

2007-10-15 @ 20:05:16
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Naaw gumman :') Desamma sötnöten Tihi ^^

2007-10-15 @ 20:11:26
URL: http://nalu89.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0