Piss dag

Tar moppen in till skolan för att det ska gå fortare att komma hem och laga mat till mina syskon för mamma jobbar och Fritte är borta.

Kommer in till stan vid rödljusen och då lägger moppen av! "Shit vad pinsamt", tänker jag och drar undan moppen in på trottoaren. Försöker få igång den men det funkar inte så jag försöker kicka igån moppen. Inte gick det heller nästan. Tog ungefär 10 min att få igång moppen.
Så klart skulle det vara rött vid nästa trafikljus och moppen lägger av och man fåt göra samma procedur igen. Fan vad pinsamt det var då!!!!!!

I skolan var det helt okej faktiskt!

På väg hem lägger moppen av igen och jag höll på få tuppjuck på min nedrans moppe! Jag var tvungen att gasa på fullt, hålla in bromsarna och sedan sträta emot med fötterna för att inte köra på någon bil framför vid trafikljusen. Var tvungen att gasa som fan för att inte moppen skulle lägga av. Jag kom hem till slut och tack gode gud för det!

Väl hemma gick det inte bättre. Skulle laga spaghetti och köttfärssås och det gick åt pipsvängen. För mycket spaghetti och bränt spaghetti på botten :/ Hmm inte min dag dirket.

Saknar även min älskling som fan och det håller inte humöret uppe heller. Saknar dig som fan Anders!

Fick skolfotona i fredag och man ser ju helt mongo ut xD


Dagens text blir Lionel Richis låt " Just for you "

And my heart is breaking...Just for you, just for you
And my arms are open...just for you, just for you
And these tears I'm crying are just for you, just for you
Just for you


Årets stekigaste klass! BF3B

image120

Årets hetaste människa ;) NOT !!!!! XD
image121

Kommentarer
Postat av: Anna

haha! snyggt klassfoto! :D Riktigt zteekheta! ;P

2007-10-09 @ 18:09:14
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, stiliga vi är då ;p steekigaste klassen någonsin :D

2007-10-09 @ 18:47:50
URL: http://weestby.blogg.se
Postat av: Anders

Du är jätte vacker älskling !

2007-10-10 @ 09:48:57
URL: http://shield.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Ja visst är vi xD
Emma: Mena xD
Anders: Hmm, tål att diskuteras xD

2007-10-10 @ 15:41:34
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0