Sorry

Sorry för att jag inte har skrivit någonting på länge men jag har faktiskt inte orkat. Är sjuk med förkylning! Ja jag vet vad ni tänker, "Är hon sjuk igen!?" Men men så kan det vara.

Nu börjar svärmor bli bättre och Anna har åkt till sitt Cullera i Spanien, lyllos dig! Sen när du kommer hem är det enda man får höra är Conrado, David och alla andra sliskiga spanjorer xD

I morgon har vi ingen Natur och friluftsliv så vi slutar 12.50 i morgon :P Soft!

Sen är det HÖSTLOV!!!!!!!!!

Kan det bli ännu softare!?

Längtar tills torsdag då jag och Malin ska till Hurtan och ha en liten mysig tjejdag/kväll. Vi ska typ basta i 4 timmar och sedan dricka lite vin eller någonting mysigt :)
Usch vad vuxet det där lät xD Dricka lite vin och mysa xD Det är ju sånt som vuxna gör xD

I helgen ska jag bara mysa med min Älskling och laga en massa mat till familjen Sköld eftersom Anna sviker sin familj och inte kan laga mat nu när hon är borta xD

Svärmor: Jag saknar dig Nathalie så du kan laga maten i helgen!

Haha klart jag kan det Svärmor ^^ Klart att jag tar hand om er :) Men räkna inte med att maten blir någe god eftersom jag inte kan laga mat xD

Fick VG på min svenska redovisning om kroppsspråket idag :D Har flyt nu på svenskan känner jag ;) Har hittills fått VG på alla svenska uppgifter som vi har gjort xD

Lotta tyckte att jag och Mirjam skulle reta upp oss innan en redovisning för hon tycker att vi är lite för "glada" och fnittriga när vi redovisar. Klart man blir lite fnittrig när man är nervös xD Jag och Mirjam är ju alltid glada så då är det inte så lätt att reta upp sig så man blir lite "förbannad" som vår lärare uttryckte det xD
Jag och Mirjam bestämde oss för att vi skulle reta upp varandra innan en redovisning xD

Sonja Aldens nya låt " Det är inte regn som faller " tycker jag är så himla bra ^^

Det är inte regn som faller
Finns inga spår i snön som leder hit
Ett hus bebott av tomhet
Av hjärtat fattas det en bit
Det är inte regn som faller
En kylig vind som söker sig hit in
Får se hur mina tårar
Fryser till is på min kind


image129


Kommentarer
Postat av: ronja

MEN SKRIV BLOGG MÄNNSKA xD

2007-10-29 @ 23:00:28
URL: http://hillman.blogg.se
Postat av: Emma

Håller med Ronja .. SKRIV BLOGG!

Btw, kika in min nya design :)

2007-10-31 @ 15:45:51
URL: http://weestby.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

ja jag vet förlåt :(

2007-10-31 @ 17:32:08
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0