Student

Fy fan, vi tar ju för fan Studenten nu ju :S
Börja inse hur läskigt det är med att gå ur skolan för evigt. Skaffa jobb och allting. Känner jag mig själv rätt får jag inte tummen ur arslet och skaffar mig ett jobb. Är för feg och nervös att söka efter något tror ja. Jag tänker nog för mycket på om jag ska klara av jobbet eller om jag bara kommer att misslyckas :S

Idag provade vi Studentmössorna :) Riktigt jävla kul. Det var förns då jag insåg allt detta. My God >.< Vill inte bli vuxen >.<

Dagens text blir utav Magnus Uggla " Astrologen "

Du är den vackraste jag mött,
inte tuff och kall och hård som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
och när jag har dig när du tar mej,
min hungrande kropp får frid bortom all rum och tid.
Då är du den finaste jag mött.

Woho! För vi tar snart Studenten, för vi tar snart Studenten, för vi tar snart Studenteeeeeeen!
Fy fan vad vi är bra :P Det ska börjas i tid ;)

image114



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0