Trökigt

Idag har det inte hänt nå mycket roligt förutom att jag har bråkat klart med den där jävla Ockelbo informationsfoldern. Det bara krångla hela tiden eftersom jag inte är så teknisk utav mig >.<

Snart ska man till dansen och det är så jävla kul med Disco :D
Det är till Disco träningarna på tisdagar man längtar mest till :P

Nu har jag blivit medlem på http://www.danceaddict.nu/ och jag fattar ingenting hittills xD Typiskt mig xD

Jag och Ronja sitter på bussen och jag äter choklad och dricker en cola
(Förlåt mig för att jag syndat, men det var länge sen) men i alla fall så hoppade Nina på bussen också.

Jag: Vill du ha choklad Nina?
Nina: Nej tack, det är bra!
Ronja: Vad duktig Nina är som är nyttig!
Jag: Påstår du att jag är onyttig!?

Ronja kollar ner på chokladen och colan och är tyst en stund



Ronja:
Ja a!

Haha det var roligt, det skulle ni också ha tyckt om ni var med xD

Dagens text bidrar Christina Aguilera med och låten "  Beautiful "

You are beautiful no matter what they say
Words can't bring you down, no, no
You are beautiful in every single way
Yes words can't bring you down, oh, no
So don't you bring me down today




Nu har äntligen jag och Ockelbo slutat fred ;)
image125

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmmmm... Choklad är as gott. Me likie ;D

2007-10-16 @ 17:56:52
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Mmmmm .. marabou daim ^^

2007-10-16 @ 18:04:52
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0