Trött

I morgon blir det Disco dags. Vårat Projektarbete ska ge resultat. Lågstadiedisco för åk 1-3 för Åbyggebyskolas elever. Känns lite jobbigt faktiskt :(

Fick sms:et idag som skulle bekräfta våra beställningar inför Studenten. OMG det kommer bli så rörigt med allt det och jag är med i Studentkommitén också till råga på allt xD Tänk vad jag tar på mig saker xD



Dagens text kommer i från filmen Hairspray och låten " It takes two " som Zac Efron sjunger

That you're my girl
And i'm your boy
That you're my pride
And i'm your joy
That i'm the sand
And you're the tide
I'll be the groom
If you'll be my bride
It takes two, baby,
It takes two


Den här vackra bilden tog jag när hela släkten åkte
Birka Paradise cryssning för att fira mormors 60 års dag

image128

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att allt gick bra med discot! :D

2007-10-20 @ 14:09:12
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Japp det gjorde det :) Bättre än vad jag ahde trott :)

2007-10-20 @ 16:04:55
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0