Blocket.se

Hm skulle lägga ut min gamla cykel ute på blocket men blocket tycker inte om mig :( Betalningen per telefon vill inte som jag vill.
Men men, hade tänkt att städa upp lite i rummet med alla sakerna som kommer ut i från stugan men nu vart allt det här en massa knas. Men men så kan det vara.

Är trött som fan och har blivit sjuk igen :( Mensvärk har man haft idag också. Suck
Men det är dans idag i alla fall. Discoträning :D  Den roligaste träningen utav alla tror jag :P

Fy fna vad jävla bra man kan må utav att bara dansa :D Det är så jävla roligt så det finns inte. Vet inte vad jag skulle göra om jag inte fick dansa och verkligen hålla på med de man tycker mest om att GÖRA. Jag är glad att jag fick den kunskapen utav pappa, att kunna DANSA :D
Glad att ja inte fick den kunskapen utav mamma för hon är kass på att dansa xD

Dagens text är ifrån Fergie med låten " Clumsy "

First time
That I saw your eyes
Boy you looked right through me
Play it cool
But I knew you knew
That cupid hit me

You got me trippin, stumbling, flippin, fumbling
Clumsy 'cause I'm fallin in love
You got me slippin, tumbling, sinking, fumbling
Clumsy 'cause I'm fallin in love
So in love with you

Någon som vill köpa en 26 tum 21 växlad cykel? 500 kr
image107

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Natha, du måste bli medlem i Facebook- det va där jag gjorde det där testet :)

2007-09-25 @ 17:30:48
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Aha men jag och min engelska vettu xD
Men ja har gjort det där tesatet någon annanstans åh men glömt ihåg var xD

2007-09-26 @ 11:24:41
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0