Föräldramatch

Idag blev det föräldramatch mot Johannas fotbollslag :) Kul var det för mitt föräldralag vann ju så klart båda matcherna ;)

Fortfarande sjuk med hosta och halsont :( Men men så kan det vara om inte haspen är på xD

I morgon har vi studiedag och det känns skit skönt. Få vila ut sig en hel dag och så kan man gå och städa lite i rummet och jobba med skolarbeten. Uppsala arbetet tillexempel och religions uppgifterna så dom blir klara någon gång.
Har igentligen ingen stor lust att gå till skolan på fredag men man måste ju. Dels för mamma och för att vårat Uppsala arbete ska vara klart någon gång. Sen ska vi som går Natur och Fridluftsliv till Gavlestadion och friidrotta typ. Men icke jag e. Nänä jag är sjuk så jag får inte röra mig igentligen xD Men ja hade lovat att jag skulle visa folket om hur man kastar spjut :) Det var jag mästare på när jag sommarjobbade där ^^


Dagens text blir  Tenacious D med " Beelzeboss ( The final showdown ) "

Älskar denna del i filmen xD



Tenacious D:
(JB) If we win,
you must take your sorry ass back to hell
and also you will have to pay our rent

Beelzeboss:
AND WHAT IF I WIN?

Tenacious D:
(JB) Then you can take Kage back to hell..
(KG) What!?
(JB) Trust me kage it's the only way
(KG) What the fuck are you talkin about?
(JB) To be your little bitch

Tenacious D - Pick Of destiny

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0