Knoddish

 Jadu. Knodden här då XD Känner mig oerhört knoddig i skolan numera :) Jag jobbar när jag ska jobba och jag har gjort allt i tid än så länge :)

Idag hade vi någe test på att skriva en uppsats eller något liknande. Typ en träning inför Nationellaprovet som vi ska ha den 13 oktober.
Jag satt, hör och häpna, sist kvar utav alla och jag skrev 2,5 sida ^^ Kände mig duktig men om jag känner min svensak lärare Lotta rätt så kommer hon sätta G på den för hon är alldeles FÖR petig med hur man sak skriva texter och skit. Vet inte hur många det är som brukar få skriva om texter som dom har skrivit på grund utav att Lotta har varit alldeles för petig och noga. Inte kul inte kul. Har varit med om det några gånger.

Men men så kan det vara. Nu ska man inte hänga läpp för nu är det torsdag och i morogn blir det till att fara till underbara Edsbyn. Bandy i morgon vettni :P Edsbyn - Bollnäs tror jag att det var. :)
Ska bli riktigt roligt och mysigft faktiskt :D

På lördag blir det Regionstävling i Söderhamn :) Disco och Hiphop :) Kommer dansa Singel och Par i båda danserna :) Hoppas det går bra :) Ni får hålla tummarna ;)

Dagens text blir Beatles låt " 8 days a week "

Ooo I need your love, babe
guess you know it's true
Hope you need my love babe
just like I need you

Hold me, love me, hold me, love me
I ain't got nothing but love, babe
Eight days a week


The snyggish träningsoverall ;)
image102


Klockren xD
image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0