Regionstävling i Söderhamn

Ja jag var ju som sagt i Söderhamn i lördags och tävlade i Disco och Hiphop. Både i par och i singel i båda stilarna. Discon gick bäst för där kom jag till final och blev 5:a i singel. I par kom jag och Malin 3:a :)

I hiphopen gick allt åt skogen men jag var inte överraskad. Kändes inge bra heller. Kände att man kunde ge mer i både singel och par. Men men, hoppas det går bättre på nästa regionstävling i västerås tror jag att det var :P

Idag har de inte hänt någe spc. Städat ur lillstugan för att jag har flyttat in igen och därmed en massa grejer i mitt rum :/ Suck hatar en massa jävla saker >.< Ändå är jag så rädd och slänga en massa skit xD

Men men, tycker det är för lite kommentarer på min bilddagbok :/ Snälla gå in och kommentera :P

http://nalu89.bilddagboken.se/      :D

Besöker även www.dekaltrim.nu En grym sida för dig som gillar dekaler till bilen :)

Dagens text blir ifrån Avril Lavigne och hennes låt " When you´re gone "

I've never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
They lie on the floor
And they smell just like you
I love the things that you do



Så här glad var jag över att komma till final i singel Disco xD Grina en massa jävla
glädjetårar. Därmed dom röda ögonen XD

image104

Mi and my danspartner kom 3:a i par Disco
image105

Fina så :) (Vad fet jag är xD )
image106

Kommentarer
Postat av: Margit

du är så duktig på att danssssssssa

2007-10-06 @ 15:38:42
URL: http://margitenvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0