Shyssta klubben

Studiedag och man är sjuk. Vad mer ska jag skriva :(

Johanna och Jeanette går på dans där jag dansar, alltså Uddnas då.
Johanna tycker att dansen är tråkig men lär fortsätta gå terminen ut eftersom mamma har betalat och det redan.

Johanna: Ingen dans ingen dans!!!!!

Mamma: Hörru dudu! Du kan behöva röra på dig du.

Jag brister ut i gapskratt.

Johanna: Men jag går ju på fotboll.
Mamma: Ja men det har slutat nu din lilla tjockis.

Jag brister ännu mer i gapskratt

Japp så här snälla är vi i våran familj xD

Nu när vi ändå är inne på roliga konversationer så kan jag ju ta en från i Måndags på individuella xD

Alla är inne i mörker rummet för att framkalla negativen som vi knäppte förra veckan.
Jag går fram till våran lärare Pernilla och fråga om min grupp hade gjort rätt. Jag letar mig tillbaka till Sophia i mörkret och hittar henne (Jag lovar det är svin svart inne i rummet)


Jag: Nu lämnade jag in rullen till henne.
Sophia: Ja vad bra! Såg det bra ut?

Jag asgarvar xD

Den som kan komma på de roliga i det hela är duktig fast det är ju inte så svårt igentligen xD

Dagens text blir från Lars Winnerbäck och Miss Li med låten " Om du lämnade mig nu "

Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans
Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams

Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du
Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu

Sjuk på en studiedag :'(

image110

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! fan va rolig Anne och Johanna är! haha.. helt oslagbara..

2007-09-27 @ 20:33:32
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

haha mena. Men dom slår inte eran familj i alla fall XD

2007-09-27 @ 20:37:14
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: Emma

Hah, snällt av din mummy :D

2007-10-04 @ 20:46:38
URL: http://weestby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0