Sjuk :(

Fan att man aldrig kan bli frisk någon gång :'(

Gud vill straffa mig för någonting men jag vet inte vad :'(
Men som tur är så ska jag hem till älsklingen idag :') Skiter i sista lektionen. Tänker fan inte springa runt på Gavlestadion idag när man är sjuk och nästan har feber och jag tänker fan inte stå där och ta tid i 2 timmar. I helvete heller att jag ska göra det. För en gång skull höll mamma med mig om att skita i den sista lektionen. Tack mamma. Jag älskar dig<3

Dagens text blir ännu en Avril Lavigne låt. " Keep holding on " heter den.

You're not alone, together we stand
I'll be by your side, you know I'll take your hand
When it gets cold, and it feels like the end
There's no place to go, you know I won't give in



Jag älskar dig Anders Sköld <3

image111

Kommentarer
Postat av: Anders

Älskar dig med <3

2007-09-28 @ 13:19:09
URL: http://shield.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

inte mer än vad jag älskar dig ^^

2007-09-28 @ 13:20:18
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0