Vet inte vad jag ska skriva

Sjuk fortfarande :(

Hade tänkt mig att lägga in en text remsa ur en låt över hur  jag känner för varje dag. Kommer nog inte att lyckas eller komma ihåg det men ska försöka.


Första texten kommer från låten "Dreaming of you" med The Coral

Up in my lonely room
When I'm dreaming of you
Oh what can I do
I still need you, but
I dont want you now

Det som är överstryken stämmer inte in på vad jag känner just nu. Istället skriver jag till
" I want you know "

Som ni alla vet kanske ni vet vem jag tänker på med denna text ^^,

Natha, the sjukling
image99

Kommentarer
Postat av: Anna

Syftar du på mig eller Anders? ;D

2007-09-12 @ 19:17:11
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Ledsen att behöva göra dig ledsen men jag syftar på din underbara storebror Anders Sköld :)

2007-09-12 @ 19:21:39
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0