All by my self

Japp, nu har älsklingen åkt till Robert och jag valde att stanna hemma där jag kan göra mer "nytta".

Det enda jag gör där är att sitta i soffan och kolla på Anders när han spelar Xbox samt att Robert och Patrik spelar WoW, så jag gör inge nytta där. Då kan jag sitta här hemma och kolla på körslaget och käka popcorn i lugn och ro xD Har en känsla av att Anders kommer hem sent ikväll.

Och Jesscia det mongot, hon är hemma själv medans Tomas och Linda är i Enköping hos Lindas föräldrar, så jag var lite snäll och bjöd över na hit för att mysa med popcorn och skit. Nä hon kunde inte komma för att hennes kompis skulle till henne och kolla på film. Bajs unge! >.<

Har i alla fall fixat cykel nu så jag kan cykla till min praktik på måndag. Jag är så bajsigt nervös inför första dagen men det kommer nog att gå bra. Kommer nog trivas som fisken i vattnet för att alla var så snälla :)

Nä nu ska jag kissa och sedan poppa mig popcorn :)

Puss och kram, ses på stan!

Min Studentklänning :)
Tack mamma, jag älskar dig <3

image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0