Engla, vart är du?

Ja, just nu har jag blogg torka känner jag. Vill verkligen skriva någe bra men jag har inget att skriva om :/

Jag kan ju skriva ett stort TACK till dig Sofia Bergroth som la ut pengar för att köpa balbiljetten till mig :') Det var jävligt snällt utav dig eftersom jag inte kunde vara på plats i skolan själv och köpa den själv.  Du ska få pengar så fort som möjligt.  LOVE YOU <333


Jaha, praktiken på Lillboskolan då. HELT JÄVLA UNDERBAAAART!!!
Jag trivs verkligen jättebra och kunde nog inte hamna på något bättre ställe! Jag känner mig verkligen som en utav personalen och de behandlar mig som en utav dom. Dom kör inte med mig bara för att jag är praktikant och det är bra.
Har även fått en bra handledarre med, Tord är kanoners han. Ska jag vara ärlig var jag lite rädd för han första gången jag träffade han för att såg lite läskig och vara en grinig gubbe haha, men så är inte fallet och det är jag glad för.

Det känns så oerhört roligt att sätta sig på cykeln varje morgon och cykla till Lillboskolan. Dels för att träffa de underbara barnen som är som änglar och sen att få möta personalen :D

Tack all personal och elver på Lillboskolan för att ni är så underbara <33



Den stackars 10- åriga flickan Engla är fortfarande försvunnen , sätt en ros framför ditt namn så vi ser att du hoppas på att dom hittar henne vid liv. Skicka detta meddelande till alla din kontaktlista på din msn!



Det är hemskt hur man kan vara så jävla grym mot ett sånt försvarslöst barn :'(

GÅ OCH DÖ DITT JÄVLA SVIIIN!!!!!!!!


Jag vet att en ros inte kan göra så mycket för att hitta 10 åriga Engla,
men visa att du bryr dig!
Snälla <3


image238









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0