Göra byn osäker

Ja, när ja kom hem från praktiken igår träffade jag på Linda, Ester och Greta ute. Jag stack hem och lämnade cykeln för att traska över och leka med Ester och Geta :P Älsk åkte till patrik för att testa på hans nya spel.

Efter att dom hade spelat klart kom dom och hämtade upp mig hemma för att sedan åka till Bandy för att käka. Efter det var inte byn säker. Vi åkte runt i byn med den röda Saaben och bara körde runt. Mysigt det tycker jag.
Sedan gjorde vi ett stopp och sträckte på bena, och som vanligt kom kameran upp och skulle fota utsikten. Men vem kommer och förstör bilden, jo Patrik!

Sen efter det stack vi hem till Patrik, men vi var inte där så länge eftersom pojkarna skulle upp och jobba i morse. Älsklingen klev upp 05.00 och jag fick sova lääääänge jag ;) Det var oerhört skönt det!

Ja så nu sitter jag här i soffan för jag överlevde kvällen med en massa fistning och andra porrigt snack som dessa grabbar kan få ur sig när dom är med varandra. Men roligt är det för jag skrattar trots att det är snuskigt och skämmit att lyssna på, så jag ska inte klaga XD



Fist Patrik förstörde bilden :(
image243

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, Patrik har inte ändrats hör jag ;P

2008-04-19 @ 13:41:08
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Haha inteett dugg xD

2008-04-19 @ 14:01:20
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0