I´ll stand by you

Jahapp, igår tog man sig i kragen för att börja på religions arbetet! Fastna på en gång man började men Linda erbjöd sig att hjälpa mig så jag traskade över till Tomas och Linda.

Jag kan säga er att utan Lindas hjälp så hade jag inte ens börjat på den utan bara skitit i att göra den där nedrans bajs arbetet och struntat i ifall jag fått IG i den där jävla religions kursen. Men nu har jag fått hjälp och nu känns det bättre :)

Nu är det bara att klura ut HUR det ska skrivas också! Så än är det inte över, men jag har börjat skriva i alla fall och det känns skönt. Helt perfekt nu när man är hemma själv om dagarna så man kan göra skoljoll i ensamhet och i lugn och ro.

Snart har den andra veckan på praktiken gått och det har varit kanon även denna vecka. Har känt mig som en riktig fröken nu för jag har rättat matteböcker och skrivit "Bra!" i dom :P Det är fröknit det. Idag gick jag även och kopiera och det är ju bara sånt fröknar får göra ;P

Har haft dans med barnen denna vecka. På idrotten har man haft Hiphop med 1:an, 2:an och 3:an.
1:an och 3:an älska det medans 2:an var inte så jätte positiv till det vissa utav dom. Sen på fritids idrotten efter mellis hade jag Hiphop igen med killarna på deras killjumpa och sedan Disco med tjejerna på deras tjejumpa. Tjejerna tyckte disco var skit roligt och killarna tyckte Hiphop var skit roligt. Även tjejerna älska Hiphop och det är ju super kul att höra :P

Nu har dom bara pratat om Hiphop och dans hela veckan och tjatar om att ha mer sånt så på måndag blir det till att lära ut en forstättning på det jag har gjort :P Fast jag har verkliga inga ideér på steg till en fortsättning xD Det får ju inte vara svårt heller för dessa nybörjare xD

Nä nu ska jag fortsätta med att finurla på hur jag ska skriva på Religionsuppgiften.

Puss och kram, ses på stan!

Åh vad jag älskar denna låt! Hur fanken kan man ha glömt bort en sån här otroligt bra låt!?

The Pretenders - I´ll stand by you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0