Missar :(

Klockan 19.00 på kanal PPV (Kostar 139 kr) så är det allsvenskan i fotboll som visas på teven, Gefle IF mot Djurgården IF.

Min lillesyrra Johanna och hennes fotbollslag ( Hille IF ) ska gå in med Gefles spelare och hålla dom i handen på väg in och sedan ska dom skjuta straffar i period pausen. Och jag missar det :'( Vill ju se syrran där ju.
Hade inte jag fått reda på det här i morse så hade jag ju åkt in till Gävle bara för att se na där stråla som en sol när hon går in på Strömvallens stadio.

Ajja, har bett mor att filma det hela med hennes telefon ( min gamla ) så ska jag kolla sen i helgen :)

Just nu håller jag på att tvätta och det är drygt. Fast när man tvättar gör man ju inte så mycket mer än att slänga in kläderna i tvättmaskinen och sedan dra ut allting för att hänga upp det. Det som är så jobbigt är att man ska till källaren och hämta tvätten och sedan ta upp för att hänga upp det.
Hänga upp är det värsta av allt och att sedan vika ihop allt när det är torkat  >.<


Kan inte den här fucking jävla snön försvinna och låta sommaren sakta få träda fram ;@


Jag vill så gärna se dig gumman,
men jag håller tummarna och hoppas på att allt går bra! <3

image237

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjabba tjena hallå!

2008-04-09 @ 22:04:38
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Vilken kommentar xD

2008-04-09 @ 22:19:39
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0