Nu börjar det!

Japp, idag har mitt "vuxna" liv börjat xD

Börja då med att praktiken började :) Weei :D
Jag var så himlans nervös när jag kom men allting släppte så fort jag kom in i personlarummet. Fick vara med på idrotten och fritids. Det var roligt men jag hade så ont i huvudet så det var det enda negativa. Kom bra kontakt med resterande personal och man kände sig som en av dom :)

Sen sluta jag 16.00 och då gick jag hem i slasket och det var inge roligt. Gjorde ett stopp på ICA och handlade lite till middagen för jag blev så sjuukt sugen på köttfärspaj. Köpte köttfärs, paprika, mjölk och sån där pajdegs pullver. Köpte även tidningen och mer popcorn. Det kändes så vuxet att gå där med en ICA korg och köpa mat alldeles själv XD I know, don´t say anything. I´M A FUCKING RETARD, I KNOW x'D

Sen fortsatte man hem i slasket och började på med maten. Maten blev riktigt lyckad förutom degen som fick liite för mycket vatten men annars så :) Skit gött med paprika i pajen samt grillkrydda. Blev skit gott till matlagningsgrädden som jag hade i :) Jag bara stjoffa i lite grejer och så blev det bra XD It´s fucking incredibal :P

Sen efter att ha samlat på mig en massa disk somna jag på soffan framför första SM-finalen i hockey, Lindköping-HV71. Sen ringde mormor och strax efter det mamma. Mamma bad mig lämna nummret hem till Anders så hon kunde ringa på hemtelefon men jag gav henne fel nummer xD Gav henne nummret till Anders föräldrar och det var svärfar som svara. Mamma bah: "Oj ursäkta, jag har kommit fel!" Haha, hon koppla inte att det var Anders pappa först xD Hahah oj oj oj!!! Förlåt mamma <3

Sen pallra jag mig upp ur soffan för att sedan diska och det kändes så skööönt efter att all disk var diskat :D
Så ikväll blir det till att ta det lugnt. Ladda inför i morgon då Anders far kommer för att se på hockeyn, Brynäs-Leksand, och kanske käka lite popcorn xD

Herrå från den där som känner sig "Vuxen" <3


 

Ge mig sommar och vita ränder NUUUUU!!!!!!
image235

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, nu minns jag!
Jag hörde pappa från nedervåningen: "Det va nån som ringde fel. De va ett 026 nummer så de måste ha varit i Gävle"
haha å så va de bara din lilla mamma ;)

2008-04-07 @ 21:41:49
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Hahaha ja det var det ^^ Min lilla äslkade mamma

2008-04-07 @ 21:44:09
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0