Sambo 7 veckor

Oh my God!
Nu är det snart dags för min "flytt" till Edsbyn och min 7 veckiga praktik på Lillboskolan ^^,

Mej längtar så mycket :'D

Tänk att få pröva på flytta ifrån Gävle i 7 veckor och bo tillsammans med den man älskar :P
Man känner sig oerhört vuxen på något vänster :P

Haha började känna mig vuxen redan hos mormor ja xD
För det första drack man typ kaffe hela dagarna och bryggde sånt ( Ja, att brygga kaffe tycker jag är vuxet ). För det andra så "tog jag hand" om stackars mormor som har en sån värk i nedre delen av rygg, stackarn har ju ischias. För det tredje då så ska man då som sagt bo ensam utan mamma eller någon annan :P

Ja, jag vet att detta blev en meningslös blogg med WTF xD

BTW så fick jag MVG i slutbetyg i Projekt och Företagande ;) Dänni xD



Snart blir vi sambosar i 7 veckor :P
Stackare xD

image233

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0