Sorry

För den dåliga uppdateringen! har åkt in till Gävle fram och tillbaka i 3 dagar nu! Det har varit för träningar och Individuella valet.

Mormor var på stan och köpte min Upplandsring som jag ska få i Student present igår. När hon ska betala så visa det sig att hon i kassan kände igen mormor.

Kassörskan: Ursäkta mig men är inte du Nathalies mormor!?
Mormor: Jo! *Ser ut som ett frågetecken*
Kassörskan: Det är Rebecka som gick med Nathalie i skolan innan hon flytta.

Då klicka det till för mormor, då kände hon igen na xD Så min ring är köpt och inslagen utav en gamal klasskamrat till mig från Uppsalatiden :P Coolt det att hon kommer ihåg mig och sånt :P

På vägen hem när jag satt på tåget och jag höll på att slockna till så hörde man ett BADDOM.
Jag skvatt så jag höll på att skita på mig. Tänkte att det var väl en sten som låg på spåret, men det visade sig att vi hade kört på en Älg. När jag klev av i Bollnäs kolla jag i fram på tåget och där hängde det sånt där mysigt slaffs i fram xD

Praktiken går bra men idag hade jag lite ont i huvudet och helt slut i kroppen. Snart blir det ledighet och då ska jag vila ut.

Puss och kram, ses på stan!



Nu är våren här och jag ÄÄÄÄÄLSKAAAAAR det :'D
image244

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0