Sorry

... för den dåliga uppdateringen! Har varit i Gävle hela helgen!

I måndags fick jag ledigt från praktiken pga att ja skulle på individuella valet på Borgis. Så jag och mamma tog en hel dag på stan och shoppa till min student och lite till balen :P

Det som inhandlades var:

1. Skor til Studenten :P
2. Två stycken koftor att ha på Studenten samt kvällen.
3. En svart lack väska till balen.
4. Fyrkantiga talrikar på Cervera som jag hade 500 i presentkort på :P

Sen idag (tisdag) så fick jag besked om att jag fick sommarjobbet jag sökte :D Äldreboendet i Edsbyn, så jag ska dit på måndag och träffa samt kolla hos den person jag ska vara. Fattar det så, åka dit ska jag i alla fall och kolla hur allt fungerar och så :P Fan vad jävla skönt att det blev avklarat :D

Sen måste jag fixa nya disco tosser som jag kan dansa i på tävlingen i Västerås den 10 maj. Stina sa att jag var jättebra men att jag skulle fixa antingen ett par skor eller nya tossor att dansa i. Mina tossor är alldeles utslitna och håliga så jag glider bara omkring på golvet.

FAN VAD SKÖNT, SNART LEDIGHET OCH SOMMARJOBB :'D

Den som ska sommarjobba i sommar ;)
image246

Kommentarer
Postat av: Anna

Mohaha! Du sitter fast här i Edsbyn och går ut å går med gamlingar medan jag lever det ljuva livet i Spain.. Vissa har det bättre än andra.

(Säger jag som troligen kommer att få gulsot eller nå, haha)

2008-04-30 @ 16:34:01
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Sophia

Fan vad bra med sommarjobb och studentkläder! :D

2008-04-30 @ 17:42:38
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Haha ja men bäst för dig det att vi får komma åch hälsa på er i España ;)

Sophia: Haha ja skit bra det, nu slipper jag oroa mig över ifall ja ska få någe jobb eller inte :P

2008-05-01 @ 11:41:20
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0